Wolfteam Bedava Kartal Çarlar Şifresi Değişmeyen

Wolfteam Bedava Kartal Çarlar Şifresi Değişmeyen


<


Wolfteam Bedava Kartal Çarlar Şifresi Değişmeyen
Merhaba arkadaşlar bugünlerde çar bulmak oldukça zor biliyorum çoğu kırık çıkıyor size vereceğim denenmiş ve kullanılan çarlar ama bazen 2 kullanıcı aynı anda aynı çara girmeye çalıştığından dolayı sorun çıkıyor denemekte fayda var buyurun şifresi değişmeyen KARTAL çarları sizlerle paylaşıyorum.Olmazsa yorum atın yardımcı olayım.

ıd: bilal319       şifre: bilal31
ıd: jeff5656      şifre: 123458
ıd: burak5665 şifre: baranbaran7
ıd: toyo61          şifresonragelsene

kartal çarıd:kafacikt        şifre:kaan1597

ıd:vulture6161  şifre:onurmertemre -> çift gümüş pil

ıd:meh_met02 şifre:386600386600 -> çift gümüş pil

ıd:delibaba001 şifre serserim -> çiçek(pervane)

ıd:sport123 şifre:123456789 -> çift gümüş pil

ıd:nabacan248 şifre:123456789 -> çift gümüş pil

ıd:varvarvar şifre : varvarvar -> çift gümüş pil

ıd:hanny545 şifre : 2243901 -> Altın pil

ıd:bycod7 şifre:sinanarslan -> çift gümüş pil

ıd:milkmilk21 şifre : paragelecek21 -> çiçek(pervane)

ıd:xxjusttox şifre:ekin7177 -> çift gümüş pil

ıd:74karabelam şifre:976431 -> Gümüş pil

ıd:bardax   şifre:bardax

Giremeyenler yorum atsın.

Son aranan kelimeler

  • wolfteam bedava ar
  • wolfteam bedava çar nakitli gerçek
  • wolfteam bedava kartal çarlar gerçek 2013
  • wolfteam şifresi değiştirilmeyen çarlar
  • wolfteam altın pil çarlar bedava
  • wolfteam bedava şifresi değiştirilmeyen çarlar
  • bedava wolfteam çar
  • bedava wolfteam carlar
  • wolfteam kartal çar çalma
  • wolfteam bedavaçar com

57 Responsesto “Wolfteam Bedava Kartal Çarlar Şifresi Değişmeyen”

  1. asda diyor ki:

    ben giremedim

  2. Asrın diyor ki:

    yok ya sadece ban yemiş açılıyo sağol krdeş

  3. XRumerTest diyor ki:

    Hello. And Bye.

  4. eray diyor ki:

    kutu isteyen beni eklyein isim oyuda elken9921 alin simdiliktyen size car id yalatma sifre uyumlu

  5. Tolga diyor ki:

    off bende giremiom hepsi Ban yemiş :(

  6. ilkay diyor ki:

    ben girdim saol ama t_sunucu bağlantıyı kesiyo

  7. ayçin diyor ki:

    bu yanlış çıktı çaldığım çar

  8. mert diyor ki:

    herkez şifreyi değiştirmiş

  9. mert diyor ki:

    bana kalmadı

  10. Ayarsız Abi diyor ki:

    abi kurban olim bana bi tane kartal çar ver hafta sonları nakit çekerim çiçek gibi kasarım nolur ya hepsi ban :((((

  11. Aşır Batuhan Soytas diyor ki:

    tm

  12. Metehan Erdogan diyor ki:

    abi bana da nakitli çar yalvarırım be hepsi ban

  13. Burak Çelik diyor ki:

    sa krdes faceden ekle :D çar almak istiom

  14. Burak Çelik diyor ki:

    kartal çarı

  15. dasdsadas diyor ki:

    kardeş kartal sen bu çarları intarnetten bulub werion
    demi

  16. Can Ergin diyor ki:

    tmm

  17. Emincan Duran diyor ki:

    abi özelli bir çar verir misin bana özel ad Emincan Duran face ekle

  18. uğur diyor ki:

    abi hepsi banlı

  19. canbaba diyor ki:

    off bitane var bende söleimmi beyler 23canfener şifre: canfatih1907 süper özelli ama ellemek yok ban yok hile yok tmm mı ??

  20. Ahmet Üren diyor ki:

    amk benim eski carım var bu göt calıyo vermeyin amk

  21. Ahmet Üren diyor ki:

    toyo61 benden aldı tek küp olasına 1 rütbe kalmıştı içinde 1 aylık silah lar vardı

  22. Sinan Korkmaz diyor ki:

    Emincan Duran yaln bu çarlar

  23. Ata Yakmaz diyor ki:

    Giremiyorum Kardeş yav lütfen bana çar ver

  24. Emre Yaniç diyor ki:

    hadi attım çarı yap nakiti

  25. Hüseyin Akyol diyor ki:

    Ahmet Üren bana çar verin ALLAH rızası için

  26. Hüseyn Kesgin diyor ki:

    giriyorum ama joy game den şifresini degiştiremiyoruzz

  27. Cankat Aktan diyor ki:

    Sinan Korkmaz bana versene

  28. Şeyda Çftçi diyor ki:

    biyede çar ağe

  29. ALi Han Şimşir diyor ki:

    g€nçl€r bana iyi güz€l bir çar w€rirmisiniz rütb€si yüks€k olsun lütf€n :)

  30. Enes Virdil diyor ki:

    Car Takas Yapan Var mı rutbe gumus pervane facebook adım Enes Virdil Messinin fotosu var özelden atsın nakit hilesini yapcam

  31. IBySuskunPro diyor ki:

    Çarların Şifrelerini Nasıl Ayrı Ayrı koyuyorsunuz söyleyene gir çiçek arkası çift siyah

  32. Umut Ayar diyor ki:

    bana ver kardeş

  33. TC Ali Osman Karpuzcu diyor ki:

    hasanhasus şif 1234567890

  34. Nurullah GezGüç diyor ki:

    bana özel bir tane özelli bir çar versene face de ekle https://www.facebook.com/nurullah.gezguc.71

  35. Serhat Yıldız diyor ki:

    bana
    ver kardeş

  36. Tunahan Metin diyor ki:

    Mq Malı Siktir Git Yaşama Öl Sen :)

  37. Umut Büyükserdar diyor ki:

    güzel bi çar versene kimsenin girmediği özel versiyon olsun yeter bana

  38. TCalperen Karaser diyor ki:

    bunlar acılmıyo

  39. Ismail Yılmaz diyor ki:

    bndende bu 34 ozelı 45 tane ozeltakla sınırsız 915 gunluk pedro gomes takla nakıt kp altın var ıd: hhjjkkozel şifre 123ozel123ozel

  40. ismail yılmaz diyor ki:

    olum alın ozelı 45 tane ozel 915lık angelo pedrogames ıd: yalvar4455ozel sifre hjkkjhllşşii06pedro

  41. Darbe Kaplan diyor ki:

    gardaş girmiyyyyyyooooooooooooooooo

  42. Ismail Yılmaz diyor ki:

    almıslar carı

  43. emre diyor ki:

    kardş bana bitane kimsenin bilmedigi çar verirmisin lütfen

Yorum Yap

E-posta hesabınız yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Şu HTML etiketlerini ve özelliklerini kullanabilirsiniz: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>